סה"כ
33
חוות דעת - דרוג ממוצע
2.7
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בQAS ישראל?
|
 |
Theworker >
חוות דעת QAS ישראל
חוות דעת של עובדי
QAS ישראל
33 - 31 מתוך 33
חברה שלא משקיע בעובדים בכלל
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד בקר / מוקדן בין השנים 2014 - 2016
|
16.08.2016
|
יתרונות:
|
גמישות במשמרות ובאמת מתחשבים בבקשות בסידור
|
חסרונות:
|
מדובר בתפקיד של פקח רחבה. ההנהלה לא רואה בכלל את העובדים, אין שום הערכה לעבודה הקשה שהעובדים עושים. אין גיבוי לעובדים כלומר במידה ויש בעיה העובד הוא לרב תמיד הלא בסדר. השכר לא הולם את גודל האחראיות ובשנה האחרונה אף הורידו משמעותית אחוזי שכר לשעה(לילה, שבת) דבר שפגע משמעותית בשכר של העובדים החדשים. אווירה של אנשים ממורמרים.
כמו כן אפשר לשכוח מחברים ומשפחה מאחר ועובדים הרבה שעות מאחר ואין כוח אדם. עוד דבר קטן איך מעצבן שאין אפילו פינת קפה.
במילים אחרות ממליצה לא להתקרב למקום.
|
עבודה טובה לסטודנטים במשמרות לילה ויום
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד דיילת
בין השנים 2014 - 2016
|
19.06.2016
|
יתרונות:
|
רבים, לוח עבודה שבועי וגמישות של המשמרות
|
חסרונות:
|
שעות עבודה קשות מדי פעם, משכורת נמוכה
|
תחום התעופה מגוון, רחב ומעניין
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד בקר / מוקדן בין השנים 2016 - 2016
|
08.05.2016
|
יתרונות:
|
תעסוקה תמידית, תחום מעניין ומעשיר, מגוון תפקידים, תנאי קבלה לא נוקשים / סלקטיבים , שעות עבודה מאוד גמישות ומשתנות, קהל עובדים מגוון , ממולץ לאנשים שמחפשים עבודה בכל גיל (אבל לא כקריירה) ...
|
חסרונות:
|
סביבת עבודה לחוצה במיוחד בתקופות הקיץ/חגים, שכר שעתי ואחוזים נמוכים, אין הטבות מיוחדות כגון: ארוחות, בונוסים,התמדה, טיסות, הסכם פנסיוני.
ניתוק מוחלט בין הדרג הניהולי והעובדים, קבלת החלטות לא מושכלת שמביאה לפגיעה והעמקת הפער בין הצדדים.
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
QAS ישראל
|
|
|
|
|
|
|
450 עובדים משרדים ראשיים: נמל תעופה בן-גוריון |
|
|
|
|
|
חברת שירותי קרקע
|
|
|